Dittan och dattan

Sophie Arding 2007-09-26 @ 22:57:03
Sån sugig dag har det varit idag. Har endast haft en lektion idag, men ändå har jag inte fått något gjort här hemma. Dammsög och fixade iordning köket går, men idag ser det ut som kriget igen. Why?!
Det enda jag har lyckats åstakomma är att få in ett virus i Victors dator. Boy, what a success! Blev iaf bjuden på en riktigt god lunch på Torstens av min kära sambo. Hade även lilla Jernet som sällskap.
Har iaf gjort färdigt min NK hemtänta, så jag behöver inte tänka mer på den. Sista lektionen på A-kursen imorgon, och som sagt, på fredag är det STUDIEDAG! =D

Ikväll har det varit Tv-maraton ända sedan 19.30-23 och jag har legat i soffan heela kvällen.
Började starkt med ett riktigt bra program av Friends och efter det Idol. Ikväll var det grabbarnas tur att sjunga igen. Top Model Stockholm kl 21, som jag tycker är sådär. Flickorna (och nu menar jag verkligen flickor eftersom alla är så taniga och tafatta) imponerar inte på mig över huvud taget. OMG säger jag bara.. =S
Som tur var lättades mitt humör upp drastiskt när Fråga Olle började! Programmet ikväll var av världsklass!!



Eftersom mina dagar är fyllda med stress, hade jag tur som fick lite tid över till lite surfande. Hittade då denna skönhet. Oh my god, I want it so bad!



Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback