Fredag igen

Sophie Arding 2007-09-07 @ 11:21:56
Solen skiner och det är varmt ute. Kan det bli bättre än så?
ja, eftersom jag har en lektion kvar, måste sedan skynda hem och klä om till arbetskläder för jag ska åka och JOBBA...
Det blir inget glas vin i solen på Torstens idag inte. Hade varit en underbar kväll om man varit ledig.
Hoppas på bra väder till imorgon också. Då Ska jag och Victor på tur till Helsingborg för att fixa lite saker. Kanske jag får sitta ute i solen och äta lunch istället?!

Nu har jag endast 4 dagar uppstigning kl6 kvar och totalt 5 dagar kvar att jobba.

Har ännu en dag överträffat mig själv och tagit en outfit bild. Wow.
Iaf, så här ser jag ut idag.



T-shirt: HM
Kjol: HM
Skärp: 2-hand
Strumpisar: Åhlens

Obs obs.. Fått tillbaka mitt Nk prov. Visade bra resultat. Pustar ut!

Ciao!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Va skönt att provet gick bra :)

2007-09-10 @ 13:51:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback