Nedräkning....

Sophie Arding 2007-09-04 @ 17:02:52
Nu är nedräkningen igång igen. Denna gången till jag slutar jobba. Det är endast 5 dagar jag behöver kliva upp klockan 06.00 kvar och 3 kvällspass. Imorgon blir det minus en morgonuppstigning.
Det är inte bara för att jag hatar att gå upp klockan 6 som jag räknar ner, utan det är även början på mitt nya skolliv. Det är nu jag ska kunna plugga ordentligt på vardagarna utan att störas av något jobb.
Ska bli skönt att kunna ägna sig åt en enda sak.

Tanken med att jag läser upp mina betyg är mest att om jag hittar en utbildning jag vill gå, så har jag läst upp mina poäng (förhoppningsvis) och har kanske därför möjlighet att söka detta program direkt.
Hade jag inte gjort det hade jag varit tvungen att läsa upp en termin och sedan efter det söka mitt program.

Väntar med spänning på upptadering från the US and A!!
När behagar dem skriva tro?? If you read this mammi!

Mmmm.. Nu helt plötsligt blev jag VÄLDIGT sugen på:



Ciao!

Kommentarer
Postat av: mom

Ja, jag vet det kommer snart måste bara få tid att sätta mig ner och skriva. Marie och farmor har anlänt ok och vi har badat och solat varje dag hittills:=)

2007-09-05 @ 02:52:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback