Planering

Sophie Arding 2007-09-25 @ 10:35:03
Det blir finbesök i Ängelholm idag! Rahmis kommer ner och hälsar på. Ska bli så kul att träffa henne igen.
hur länge sen var det nu? Midsommar? Ja, alldeles för länge sen iaf. Vi ska storplanera för vår kommande tjejhelg a la skåne! Har blivit lite kris med helgen bara. Vilken passar alla bäst etc?

Här kommer min lilla bild på kjolen jag skrev om i förra inlägget.
Snyggaste skorna har jag med. Dem kan ni ju tänka bort eftersom jag självklart inte hade dem på mig när vi gick ut!



Igår fick jag tillbaka mitt matteprov. Sugit resultat. Var 6 poäng från VG. Jäkla skit!
Skyndade mig hem från lektionen för att inte missa min stora ikon.
Victoria Beckham special. Lite besviken måste jag säga att jag blev. Så uppblåst trodde jag faktiskt inte hon var.
Jag får inte le, jag skulle aldrig ha skor utan klackar etc etc.
Min uppfattning har ändrats en aning, men hon kommer fortfarande vara min största ikon!


image177

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback