Träningsvärk

Sophie Arding 2007-09-13 @ 09:31:08
Nu har jag äntligen kommit igång med träningen igen.
Har fått 5 dagar prova-på kort på Tränings Academin. Första passet jag var på i tisdags var ett step up pass.
Kände så väl igen ledaren där. Tror hon är en av Kinas kompisar som jag träffat en gång förra sommaren.
Passet var iaf tusen gånger bättre än friskis step pass så det börjar ju bra.
Ska ikväll gå på Dance 1 och Dance 2, vilka håller på 25 minuter och ligger efter varandra.
Hoppas det ska bli kul.

Igår var jag på mitt första dans träning. Vilken skillnad mot gymnastik. Herrejösses vad viktig hållningen är.
Jag som har kass hållning hade lite problem där i början. Men som nybörjare kan man inte ha för höga förväntningar av sig själv. Ledaren däremot öste beröm över mig, så jag antar att det gick bra för att vara min första gång.
Får se hur det blir i framtiden eftersom det är en ganska saftig summa att betala och jag kan bara vara med på en träning i veckan. Har kvällslektion den andra träningen.
Kanske får lov att börja till nästa höst istället.

Idag värker verkligen mina vader så jag kan knappt gå ordentligt.
Känns skönt att veta att man fått ut något av träningen. =P

Nu har jag endast 2 arbetsdagar kvar och det är lö-sö. Längtar till måndag även att det kommer bli en helvetesdag.

Och idag ser jag ut såhär... tada... :
Solen skiner och jag hoppas det är varmt ute.



Polo t-shirt: HM
Shorts: HM
Skärp: 2-hand
Strumpisar: Lindex
Skor: Skopunkten nya

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback