Försenat

Sophie Arding 2008-04-06 @ 17:11:37
image378

Helt slut efter en hård dag. Provet gick sjuukt dåligt! Kommer inte säga mitt resultat till någon. Det får ni allt stå ut med. Haha. Förbättring från förra gången är det inget tal om. Kom hem vid kvart över fyra till en sliten pojkvän. Vi åkte till maxi och köpte oxfilé och en orkidé till Kina som har blivit utsedd till årets företagare. Stoort grattis, det var hon väl värd efter allt hennes slit. Åkte och lämnade den och blev samtidigt utmanade på geni. Såklart ställde vi upp, men först åkte vi hem och åt våran utsökta filé. Har suttit i skälderviken hela kvällen och victor hängde med de andra grabbarna ut. Jag är så sliten så nu går jag och lägger mig istället. Natti natt på er.

(skrev detta inatt vid 02, men det gick inte pulicera då)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback