Fuskis

Sophie Arding 2008-04-10 @ 15:39:14
image383

Varför kan inte jag också få ha en stor garderob fullpackad med sådana här skönheter? Nog att jag har många skor, men de ligger nerknökade i trådbackar och skräpar på varandra. (bild från sofis snapshots)

Nu till min ångestladdade högskoleansökan som jag ligger om kvällarna och mår dåligt över. Ska detta hålla på ända till juli då vi får svar?! Det kommer jag ju aldrig orka. Anyway, jag har sökt följande: Fastighetsmäklare, butikschefsprogrammet, textilekonom och juridik. Detta är dock inte rätt rangordning. Det sparar jag för mig själv. =)

Kommentarer
Postat av: CLA

Fina skor! :D

2008-04-10 @ 15:47:30
URL: http://cla.webblogg.se
Postat av: Matilda

Nice baby. Ja jag skulle också vilja ha ett helt rum med skor. och kläder med för den delen. Låter som alldeles utmärkta val! Kommer du in i halmstad och ska flytta kanske vi kan dela lägenhet ett halvår. jag kommer bo i den 2 dagar i veckan så de är en fair deal! Pusspuss

2008-04-10 @ 21:24:53
URL: http://www.matildamaria.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback