Läderarmband

Sophie Arding 2008-04-15 @ 14:18:28

Ännu en dag skiner solen gott. Börjar verkligen känna att det är vår nu. Gräsmattorna utanför skolan är klippta och det luktar så himla gott! Gott med att Hv vann. Nu börjar vi känna igen dem efter deras storslagna insats i gårdagens match. Nu spelar de 2-2 imorgon och sedan blir det SM-guld på fredag!! Hoppas verkligen de tar hem vinsten så vi får se matchen innan vi sticker. Isåfall blir det fira av på fredag. Ingen tvekan!

4 dagar kvar alltså till vi åker. Jag läängtar ihjäl mig! Har lite saker inplanerade som jag ska kika efter. Bland annat efter läderarmband, som dem nedan. Så sjukt fina och så sjukt svåra att hitta några här nere i skaune.

image389     image388

Från: Kyss Johanna och asos.

Kommentarer
Postat av: Benita

Hej Sophie!

Allt hoppas allt är bra! Det verkar så efter det som jag har läst! Gött att åka iväg till Nice! Inte helt fel! =) Ha de jätte bra! Kramar Benita

2008-04-16 @ 07:38:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback