Lycka

Sophie Arding 2008-04-04 @ 10:58:03
image376

Satt och darrade i min soffa igår. Var det inte spännande så säg?! Nu är det ÄNTLIGEN dags igen! Tjohoo.. Så sjung upp och fyll på era glas, för här ska snart firas!


Så var det även fredag igen. Veckan har gått ovanligt snabbt och vad har jag hunnit uträtta? Ingenting... Ska hinna städa idag tänkte jag iaf. Träffa Tanja på en fika ska det nog med bli och så lite träning. Jag har iaf bestämt att jag ska köpa hem räkor till ikväll. Jag kommer få en lugn kväll ensam hemma.. igen.. Men nu är det definitivt sista kvällen. Victor har nämligen avslutningfest med Tsos ikväll. Så film och räkor blir det för min del!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback