Måndag...igen

Sophie Arding 2008-04-14 @ 15:06:09
Så var det måndag.. igen.. Helgen har bestått av middag, slapp och fulla hockeyspelare. Mer behöver jag nog inte skriva. Nu ska vi istället vända våra blickar framåt. Skolan har tagit fart igen, men det känns som vi börjar gå på lågvarv. Alla börjar bli trötta och längta till sommaren. Jag kommer få min sommar om inte mer än 5 dagar! Tjohoo!! Har redan börjat packa min resväska i huvudet. Hihi. Åker lördag ef och kommer ner vid 18-tiden. Då åker vi hem till Adam och äter middag för att sedan gå på någon förfest. Tydligen skulle vi gå ut i monaco sen. Låter väl spännande?! =)

Solen skiner idag, men jag valde ändå att ta långjackan och halsduk eftersom det är så kallt i luften. Har förresten varit soligt hela helgen. Hörde det hade snöat i Huskvarna. Skönt att man inte bodde där i helgen. ;)
Jacka: HM, Halsduk: HM?, Väska: Esprit, Jenas: Acne, Converse: Usa

image386

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback