Rögle till Elitserien

Sophie Arding 2008-04-11 @ 13:19:25

image385

Herrejösses vad Ängelholm kokar. Var i malmö igåkväll när matchen var i full gång, men fick uppdatering via Victors mobbe. Må tro att alla skrek när vi fick det sista smset: Rögle - Mora 2-1, 26s kvar. När talangjakten var slut (som vi var och kollade på) satte vi oss i bilarna och for hem i ilfart och jag lovar, hela stan var ute och firade när vi kom hem. Sjukt kul. Var med Victor och köpte lunch på hemköp idag och gissa om vi mötte två spelare från laget på vägen hem. De såg så ÄCKLIGT nöjda ut när vi passerade dem. Haha!! (såg lite fjantigt ut om jag ska vara ärlig) Snart tycker jag även i ärlighetens namn att de borde förbjuda The White stripes-Seven nation army! Den som börjar nynnar på den, ja till och med ens bara börjar tänka på den borde straffas, bli bannlyst från planeten eller nåt. Jag visste ärligt inte var jag skulle ta vägen när jag hör publiken i kinnarps arena vråla den genom tv:n i onsdags. Har den kommit ända dit upp nu?! Damn, jag kommer inte ifrån låtj*veln, den såkallade "Röglelåten" någonstans!! Aahh.. Det kommer säkert vara massa som skriker den när vi kommer ner till Nice med. Skulle inte förvåna mig!! Well well..

Fredag idag. sjukt skönt. Jag har finkammat hela lägenheten och nu är det bara fönsterputsningen kvar som jag tänkte ta senare. Ikväll blir det träning och sen Hv. Imorgon ska jag plugga hela dan och kvällen är vi bjudna till Båstad på middag. Ska bli så trevligt. Have a nice day!

image384

Tischa: HM
Väst: HM
Kjol: Gina
Strumpisar: HM
Rosa armband: KappAhl

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback