Runkmulle

Sophie Arding 2008-04-02 @ 21:02:12

image374     image375

Javisst, ikväll är det min tv kväll. Sista kvällen nu när victor är iväg på sista matchen. Kommer nog sakna mina ensamma tv kvällar här hemma, eller så kommer det bara bli väldigt ovant. Som tex igår då jag gick till träningen och sa hej då till mannen och lämnade honom hemma. Weird!! Anyway, nu sitter jag och kollar på so you think you can dance. Hel kul program, det slår lätt idol! Ska även sitta uppe och vänta på sverige pussas och kramas, därav rubriken. =P

Känns lite märkligt men jag har den senaste tiden börjat få massa konstiga ha-begär.. Jag är tex riiktigt sugen på att boka en badminton bana och lira lite. När har jag någonsin känt så förut liksom?
Tänk vad gott det hade varit med oljestekta sparrisar med lite hyvlad parmesan till. Gaah, nu har jag förrätten till lördag färdig iaf. =D

Bilder ovan Blake Lively som nu konkurerar med mina andra ikoner. Hon ligger risigt bra till måste jag säga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback