Solen skiner på storgatan

Sophie Arding 2008-04-07 @ 14:17:14

image379 image380




























Var en tripp till väla i söndags och kom hem med en ny jacka (bild till höger) och nya skor (bild) efter att jag fick sån jäklar skoskav av mina ballerina. Victor fick sin jacka bytt eftersom den varit med om en liten "olycka" och så blev han nyfrissad. När vi kom hem satte vi oss ner och skickade in våra ansökningar till högskolan. Shit, vilken ångest jag har. För det första så måste man rangordna sina val och för det andra, om man blir antagen till tex 3:e valet så slutar de kolla resten av programen man sökt. Så första program man kommer in på får man gå helt enkelt. Jag skulle vilja veta om jag kommer in på alla de jag söker och sen välja. Men men.

Nu har äntligen mitt paket kommit och jag ska hämta det i eftermiddag. Tjohoo vad spännande. Ikväll spelar Hv sin första finalmatch och det är endast 12 dagar kvar till vi åker. Livet leker!

Kommentarer
Postat av: Matilda

Får man fråga hur paret arding/wallin valt? Pusspuss

2008-04-07 @ 16:56:51
URL: http://www.matildamaria.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback