Beachpicknick

Sophie Arding 2008-08-02 @ 12:32:00
Igår jobbade jag till 20. Åkte sedan direkt ner till stranden med älskling, linda och niklas och åt pastasallad, vitlöksbröd och drack vin. Så himla mysigt var det. Varför har vi inte gjort det mer?? Får det bli ändring på. Åkte till torstens efter det och tog ett par glas och sedan rockade vi loss på tres. En hellyckad oförberedd kväll helt enkelt. Jobb imorgon och måndag, sen är jag ledig 4 dagar. Ska bli så skönt. Dan Hostel är bokat i Köpenhamn och på onsdag åker vi.

Måste även berätta att min vän Linda vann sommarchansen i malmö. Hon är en jäkel på att sjunga alltså. Lyssna på låten "Fly away" här.

Kommentarer
Postat av: Johanna Båstad

Hej du!

Ska ni gå på modeveckan i Köpenhamn då?? Sitter och håller på att titta om mamma och jag skulle åka dit=)

Hoppas allt är bra annars.

Kram

2008-08-03 @ 11:32:45
Postat av: Johanna

oj vilken sångfågel :) kul att det gick så bra.. köpenhamn är så himla fint. hoppas ni får fint väder :)

2008-08-03 @ 22:10:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback