Min nya skatt

Sophie Arding 2008-08-11 @ 10:25:03
Sitter just nu och skriver på min nya, vita skatt. =) Javisst, jag har köpt min egna dator. En vacker en också, Asus eee PC 9". Efter många om och men, står den nu på vårat soffbord. Jag är så glad. Hehe.
Helgen har varit full med jobb. I fredags kväll var vi nere i stan på den traditionella ljusfesten. De skjuter raketer och har lite öltält och så. Även Calajsa var här och sjöng. Vi gick till torstens och tog ett glas. Det var packat med folk som vanligt. Gick inom Tres på väg hem också. Lördagen och söndagen har bara bestått av jobb och os. Mycket repriser dock eftersom jag inte går upp tillräckligt tidigt och jobbar på dagarna. Well well.
Har ännu inte fotat mitt inköp från danmark, så ni får vänta ytterligare.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback