Nollning

Sophie Arding 2008-08-31 @ 15:20:13
Jag är äntligen hemma igen och har överlevt 10 dagars nollning utan vare sig något nattbesök eller giftemål. Det har varit 10 helt galna och superroliga dagar. Har som ni kanske förstått inte haft någon tillgång till internet och därför inte kunnat uppdaterat under tiden. Jättesvårt nu i efterhand att försöka berätta om allt vi gjort för det är så mycket som har hänt. Därför tänkte jag istället berätta med lite bilder senare när victor kommit hem med sin dator där alla bilder ligger. En bild säger nämligen mer än tusen ord. En sak kan jag iaf säga och det är att bygg har även detta året lyckats bli hatade mest av alla. (bygg som jag själv för övrigt tillhör)

Vidare till allmänt utanför nollningen. Jag har blivit faster, eller snarare halvfaster. Victors bror har nu fått en liten flicka. Hoppas att vi hinner åka och hälsa på de nyblivna föräldrarna imorgon. Imorgon är det nämligen stora flyttdagen och vi har fått tag på en kille som vill flytta in i våran lägenhet så snabbt som möjligt. Allt är packat här hemma och det är bara städningen kvar. Hoppas nu bara att luffaren som vi ska ta över lägenheten från har städat ordentligt. Pappa kommer ner som moraliskt stöd. Tack!!


Som sagt, bilder från nollningen kommer jag lägga ut så fort jag kan. Så länge kan ni gå in på youtube och kolla på några filmklipp från victors valpnollning (valfritt ekonomiskt program och victor i vit t-shirt). Jätteroligt. =)

Kommentarer
Postat av: Matilda

Haha vilken söt pojkvän du har! Haha! Förstår att ni haft super kul. Va i hstad igår och spanade på er lägenhet på andra sidan gatan! Såg också att de målat om inne på kåren! Sanslöst roligt att de målat i MKV lila! Ur inredningshänseende är det väl dock mindre vackert.....

2008-09-02 @ 09:48:38
URL: http://www.matildamaria.blogspot.com
Postat av: Johanna

haha.. va duktig han är ville-valp :) du har fostrat honom väl ;)

2008-09-02 @ 19:28:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback