Sista dag på jobbet

Sophie Arding 2008-08-18 @ 17:55:12
Igår jobbade jag min sista dag på jobbet. Det slutade bra med att en man kom in en kvart innan stängning och började klaga på att vi inte upplyste kunderna tillräckligt eftersom han inte fick lämna tillbaka de skor han köpt på rean. Brukar man få lämna tillbaka reavaror undrar jag?! De flesta fallen får man det inte vad jag vet. Vi gjorde ett undantag och han fick byta storlek så vi skulle bli av med honom. Jag har jobbat med världens underbaraste personal och fick en jättesöt liten blomma i avskedspresent. Själv bjöd jag dem på färska frallor med gurka, tomat, paprika, ost och skinka till frukosfikat. Väldigt uppskattat. Under min tid i sommar har det även blivit lite skor inhandlade.. Förvånade?? Haha!! Detta är ett litet urval av de skor jag köpt till väldigt förmånliga priser. Tur väl att jag slutat nu när alla höstnyheter börjar komma in. Haha!




Sko 1: Rosa Converse, 2: Adidas stan smith, 3: Scholl, Nedre rad 4: Rieker ballerina, 5: Keds tygsko.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback