Sliten

Sophie Arding 2008-08-02 @ 18:30:09
Har varit en jobbig dag idag. Eftersom det blev ett glas för mycket för vissa igår så har jag, när jag väl är ledig, förstört hela dan idag. I morse var vi och storhandlade och när vi kom hem la jag mig för att vila ett tag. Den lilla stunden som inte skulle vara så lång blev ända till klockan halv fyra. Då åkte vi ner till stranden som nästan var tom. Det har nämligen varit rät så blåsigt idag och inte alls strandväder. Jag var iaf tvungen att kyla ner huvudet lite så jag hoppade i plurret. Det var så skönt så skönt. Inte alls kallt. Jag ska definitivt ner imorgon efter jobbet och ta mig ett dopp till.

Ikväll ska vi laga oxfilé, när vi fortfarande har råd, och kolla på film. Eftersom vi bara ska dricka cola har vi blivit ombedda att eventuellt rycka ut och köra till sjukhuset om den lilla bäbisen vill komma redan nu.





Bilder från igår.

Kommentarer
Postat av: Johanna

havet är bra härligt :) oj, börjar det närma sig en liten bebis.. mysigt. får hoppas att allt går riktigt bra.. hoppas allt är fint med dig annars. puss

2008-08-03 @ 12:26:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback