Liv i jultid

Sophie Arding 2008-12-29 @ 20:23:02


Nu är vi hemma i Halmstad igen. Julen har varit mysig och juldagen blev hellyckad!! I julklapp fick jag massa fina saker, bland annat: Extern hårddisk till min lilla dator, sällskapsspel, boda nova glas och en massa bidrag till vår framtida soffa. Juldagen var vi traditionsenligt hemma hos Benny. Tyvärr var det en färre skara än före juldagar. Vi kom, helt oväntat, in på Karlssons direkt utan att behöva köa och hade hur kkul som helst där inne. Lätt den bästa juldagen ever. =) Innan hemfärden har en hel del spring på stan, träff med släkt och vänner hunnits med.


Idag har jag och Victor rekat igenom alla möbelaffärer i hela Halmstad nästan. Vi hade bestämt oss för en soffa från Chilli, men ändrade oss och valde en på Europa Möbler istället. Det bästa var att den var på kampanj med. Hur fin som helst, men jag undrar hur vi ska få plats med den i vårat lilla skyffe. Haha! Köpte en svart ryamatta också som var på halva priset. Älskar reor! Bild nedan, men i svart-vitt tyg.


Kommentarer
Postat av: Benita

Hej vännen! Skaffat blogg nu =)

2008-12-30 @ 13:00:27
URL: http://benitajohansson.blogspot.com/
Postat av: Anna

Jag har med gjort det=) hehe gott nytt år gu

2008-12-30 @ 21:50:48
Postat av: Anna

jag har oxå skaffat=) jätte fin soffa, den blir mycket bättre ju..och den ser gigantisk ut på bilden=)puss puss saknar dig

2008-12-30 @ 21:52:17
Postat av: Anonym

skrev fel först.vet inte hur man ändrar=) höhö

2008-12-30 @ 21:53:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback