Myshelg

Sophie Arding 2008-12-01 @ 17:52:40
 

I helgen har mina små älslkingar från Huskvarna och Båstad varit och hälsat på. Det har varit väldigt lyckat och det va så himla skoj att ha alla samlade på samma ställe igen. Matilda och Richard kom ner redan på fredagen för de skulle träffa gamla kompiar från stan. Victor och jag hängde på dem och åt ute. Vi mötte sedan upp några ur hans lag som var ute och åt på scandic. Första kändisspanet för helgen var: Jörgen Persson.
Lördagen var Jag, Matilda och Richard nere på stan en sväng. Fikade på vattenporten, jag åt en laxtoast med spenat som inte smakade särskillt bra, och sedan åkte vi och kollade på Victor som spelade med J20-laget. Han har inte tränat så mycket i veckan för han har sträckt ljumsken så han fick vara med dem för att få upp matchtemo i kroppen. Det blev 2-4 och Victor gjorde båda målen. Bilen från Huskvarna stannade till och kollade sista perioden. Vi åt taco buffé på kvällen och sedan satte vi oss ute i samlingsrummet och fortsatte fira. Fick massa fina inflyttningspresenter av alla som kom. Tack ska ni ha!! Vårat kändisspan nummer 2 under kvällen var ingen annan än: Fredrik Ljungberg. Må tro att Johanna var stolt att hon vågade sig fram för en idolbild. =P You go girl!

 

Kommentarer
Postat av: Matilda

Jag ler varje gång jag ser bilden på Johanna och ljungberg... hahahaha! Veckans stalker!

2008-12-02 @ 18:51:54
URL: http://www.matildamaria.blogspot.com
Postat av: erik

johanna, du är för snygg för ljungberg

2008-12-03 @ 17:28:23
Postat av: Johanna

detta inlägget missade jag ju :) haha.. idag skakade jag hand med björn hellberg.. kändisvecka för min del :p

2008-12-03 @ 20:15:21
Postat av: Matilda

Johanna, Ljungberg är framförallt (citerar Martin) för gammal. DU är ung och vacker, han är gammal och ful. Titta bara på den bilden som sophie lagt upp på honom i kalsingar, haha tackar vet jag photoshop och retuscheringar!

2008-12-04 @ 09:31:25
URL: http://www.matildamaria.blogspot.com
Postat av: Sophie

Lite rund om kinderna har han nog allt blivit med?!

2008-12-04 @ 10:46:15
URL: http://pinkystarfish.webblogg.se/
Postat av: Johanna

haha.. ja, det kan nog stämma, eller om han alltid ser ut så å det är photoshop som matilda säger ;)

2008-12-04 @ 13:04:16
Postat av: Benita

Fasiken vilken bra bild jag tog på johanna och freddie!!! =)

2008-12-05 @ 22:00:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback