Nu é de helg

Sophie Arding 2008-12-05 @ 14:32:05

Äntligen är det helg igen. Hade vårat sista seminarie i organisationen idag. Kändes riktigt bra att bli godkänd på alla tre och inte behöva kompletera något. Nu är det bara två stora projekt kvar innan jul i husbyggnad och organisation.
Om en halvtimme ska jag möta upp Victor för vi ska handla. Skönt med lite sällskap i affären för en gångs skull. Vi ska även ner en sväng på stan och lämna in hans telefon som har flippat ur.
Ikväll är det hockey som gäller. Ladies night då alla damer har gratis inträde och allt. Ska bli kul och se dem möta Värnamo. Får se om Kylan håller sig i skinnet. =P

På lördag ska jag åka ner till Ängelholm och träffa mina kära vänner. Saknar dem så! Jag, Caroline (på bilden) och Anja ska äta mat och dricka vin. Ska bli så roligt. Hoppas ni alla får en trevlig helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback