Pryttel

Sophie Arding 2008-12-20 @ 22:14:54


Nu har jag äntligen kommit hem till gamla kära Huskvarna. Det är helt sjukt vad det är skönt att komma hem.
Igår var Victors bror med familj på besök. Vi var nere på stan och åt en sen lunch och gick sedan en sväng där. Åkte hem och fikade lussebullar innan de åkte hem. Efter det var jag ute med Monika och två andra hockey"fruar". Vi gick till Mårtenssons lite senare och mötte upp Victor som var ute med sitt hockey lag. Det var en hellyckad kväll och idag mår jag oförskämt bra.

Kom hem runt 15-tiden och sedan dess har vi donat och fixat här hemma. Vi har tagit fram julpryttel och klätt granen bland annat. Bilden är på granen från förra året.
Har med mig all litteratur hem också, så det blir förmodligen lite plugg de närmaste dagarna. Aldrig blir man ledig från skoaln minsann.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback