Pynt pynt

Sophie Arding 2008-12-11 @ 20:18:43


Mitt lilla fönster med stora röda ljus och en hyasint som nu har blivit hyfsat stor. De nedre bilderna är det jag har pyntat, om än rätt så lite. Slängde även in en bild på mina nybakta lussekatter som jag stog och rullade och rullade.

Igår kom min mor ner och hälsa på oss. Vi var och kollade på Victor när han spelade match. Har gjorde ett mål som blev bortdömt, men som absolut var inne. Halmstad vann med 5-3 mot Victors gamla lag. Bra att de slog dem. Hehe. Idag har jag och mamma varit på Ge-kås. Deet var lugnt med folk och vi fick mycket avklarat av det vi hade tänkt oss. Ett super besök. Nu sitter vi och dricker glögg, äter lussebullar och pepparkakor med grönmögelost. Mmmmums!





Kommentarer
Postat av: Moni

gud vad fint de blev i fönstret ;) jätte fint gumman, hehe ja vi får hoppas man har plockat ihop poäng här o där .. japp ikväll blir de tacos o idool, tror jag hehehe, en gammal hockeyspelare från halmstad o hans tjej kommer, ska ni göra ikväll då? kramizz

2008-12-12 @ 17:56:59
URL: http://monkann.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback