Strålande Jul!

Sophie Arding 2008-12-24 @ 12:04:26

Julafton, finally! Det är dagen idag som vi alla har väntat på. Kom som sagt hem i lördags och en hel del har hunnits med sen dess. I söndags var tjejgänget hembjudna till Snuttan på julgröt och julklappsbyte och alla 6 var med. Det var senast i midsommar som vi alla var samlade så det blev en hel del skitsnack och skratt. Så himla mysigt det var.

I måndags var jag, Victor och Dan på stan och sprang. De sista julklapparna lev äntligen köpta. Jag hann även med att plugga lite grann. Snart måste jag komma igång på allvar.

Igår var jag och Victor i Örebro över dagen. Vi hälsade på hans farföräldrar som blev så glada att vi kom. Det var mysigt att träffa dem igen. Har inte varit där uppe på ett och ett halvt år. På kvällen var vi på familjen Wallins årliga dan före dopparedans julfest. Det blev en herrans massa god mat och snaps. En seg start på dagen blev det alltså idag, trots att jag var nykter och körde igår. Julfrukost med nybakad skinka, dusch och nu Ronja rövardotter. Kan det bli bättre?

Ha en God Jul allihopa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback