Trött och sliten

Sophie Arding 2008-12-18 @ 15:57:36


Dagarna har rullat på här i Halmstad. Många arbeten och förb eredelser för oppineringar den senaste veckan. Idag hade vi näst sista presentationen av våra projekt. Det är bara opponeringen på Organisationen imorgon kvar. Nu vill jag bara hem till de småländska skogarna! Känns som jag redan har tagit juluppehåll för länge sedan. Har gått lite på halvfart denna veckan.

Victor är iväg med hockeyn ikväll så jag får försöka sysselsätta mig bäst jag kan. Lite film blir det nog och sedan ska jag hämta hem honom inatt. Nu ska jag storstäda, så det är fint när vi åker härifrån.

Bild från Högfjället, nyår 07/08

Kommentarer
Postat av: Kariin

Vare inte du o jag som åkte lift där?? ;)

2008-12-18 @ 17:22:54
URL: http://kariincartman.bloggsida.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback