Hello våren!

Sophie Arding 2008-02-28 @ 15:55:37
Det har varit strålande solsken och minst 7 grader varmt idag. En helt otrolig dag alltså. Har spenderat halva dagen i skolan och resten på stan. Inhandlade ett mascara och ett rosa läppstift (så värst rosa var det dock inte) och två stela armband. Ett svart och ett knallrosa. Mycket rosa nuförtiden såsom min nya lampskärm. Bilder nedan. Var även förbi Torstens en sväng och hälsade på Tanja och Emelie som satt på uteserveringen i solbrillor. Så mysigt.

        

Idag hade jag på mig min nya kofta som jag fått av Victor i 3-års present. Det är det korta armar på den som tyvärr knölar sig under jackan. För övrigt är den helt underbar och jag äälskar den.



Vit tröja under: HM
Skinnjacka: Nån skinnaffär i gbg
Kofta: MQ
Jeans: Old navy (usa)
Converse: Köpta i Usa
Väska: Esprit A6
Rosa nagerlack: Elizabeth Arden från Ulta

Kommentarer
Postat av: maria

Rosa är en sån härlig färg :)

2008-02-28 @ 16:39:21
URL: http://marialundqvist.webblogg.se
Postat av: Johanna

den koftan är så fin :) som du då alltså ;) puss

2008-02-28 @ 23:39:27
Postat av: Beundraren

ditt ben ser snett ut, har du trillat och slagit dig?

2008-03-03 @ 19:32:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback