Shiit

Sophie Arding 2008-02-01 @ 17:07:24
Jag har ju helt glömt bort att aäga att jag var hemma förra helgen.
Anledning 1: Benny fyller 21 år
Anledning 2: Benny åker jorden runt typ imorgon
Anledning 3: SEXPARTY!!

Det var en hellyckad kväll med dildos, dörrklockor som hängde sig och en lätt rodnande Benny. istället för att sitta och skriva om det så får ni det i bilder istället. En bild säger mer än tusen ord, men jag ska vara försiktig och försöka inte visa något stötande och isf... OBS.. Förstora inte sista bilden isf..

        

    

Haha, det var det jag vågade visa..

Kommentarer
Postat av: Matilda Lübking

Den bästa är den sista på johanna... hon ser så lycklig ut med dildon i sin hand! Hahahahaha!

2008-02-01 @ 17:31:17
URL: http://www.matildamaria.blogspot.com
Postat av: Johanna

haha.. hälsa matilda att jag va lycklig ;) haha
kvällen va hur bra som helst! tack sophie! du är ju ändå hjärnan bakom den :D

2008-02-05 @ 21:20:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback