För trött för att orka bry mig

Sophie Arding 2008-07-26 @ 23:33:16
Känner bara för att låsa in mig i lägenheten och lägga mig i sängen några dagar. Är så trött på allt nu. Baaah... Varför måste allt och alla vara så märkvärdig(t)a? Orka bry sig längre om alla som försöker så hårt. Varför kan inte jag få åka på semester och må gott? Mina fötter bränner så jag knappt kan stå på dem längre. Längtar till näst, nästa vecka. Då ska jag åka iväg och unna mig massa gott minsann, det kan ni ge er på!! Jag tänker köpenhamn, hotel, god mat och eventuellt lite shopping. Det får jag lov och säga att jag verkligen är värd då jag bara jobbat heela juli. Men snart måste jag även börja förbereda inför våran flytt. Vi ska flytta till Halmstad! Lägenhet? Ännu okänd...




Bilder från pappas 50-års firande i karlsborg

Kommentarer
Postat av: mamma

Ett par dagar i köpenhamn är du väl värd som slitit så hårt. Kan förstå hur det känns i fötterna. Tänker på dig!

2008-07-27 @ 21:52:22
Postat av: Johanna

ah :) det blir halmstad för båda. va kul :)



lätt att du är värd en helgo helg i köpenhamn. kom just hem därifrån och det är riktigt go stad :) puss

2008-07-27 @ 22:17:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback