Insnöad

Sophie Arding 2008-07-09 @ 21:56:42
För er som undrar så lever jag fortfarande. Jag har lyckats isolera mig helt från det sociala livet. Familjen var här i helgen. Det var jätteroligt att träffa dem och solen sken så vi hade en härlig tid på stranden. De åkte dock hem tidigt söndag morgon men vi kommer snart träffas igen. Resten av tiden har jag spenderat på jobbet, bussen eller nedsjunken i soffan framför Pride and prejudice. Har lyckats se serien 3 gånger sen i fredags. Serien består av 6 delar varav 50 min vardera, vilket blir sammanlagt 16 h och 1 min. Det är en så sjuukt bra serie att jag var tvngen att beställa hem den från Cdon. Den är så romantisk att det gör ont i hela kroppen. Se den! Ska även till bibblan och låna boken, jag kan verkligen inte få nog av serien, så nu måste jag läsa den och se om den är lika bra. Förmodligen.

Om vi istället blickar framåt så ser det ut som såhär. Ännu ett blogguppehåll eftersom jag jobbar veckan ut, utan fredag då Krull kommer ner och hälsar på. Han och Victor ska till Båstad i helgen och kolla tennis. Själv hade jag tänkt åka dit en sväng efter jobbet och kolla läget. Ska bli kul att åka dit, för första gången. Men som sagt, det blir än mer jobb, jobb och åter jobb. Förmodligen en omgång Pride and prejudice med. =P

Kommentarer
Postat av: mother

jag kan erbjuda boken på engelska om du vill utmana det=)

2008-07-10 @ 20:18:03
Postat av: Johanna

älskar att fastna vid en serie. själv har jag greys :) får höras nu någon dag så vi kan se om du är ledig 2 dagar i rad så jag kan komma å hälsa på. puss

2008-07-12 @ 18:29:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback