Sommarhelg

Sophie Arding 2008-07-03 @ 10:02:15
Bara jobb jobb jobb. Jag tror jag kommer jobba ihjäl mig i sommar. Idag kommer dock vara sista jobbdagen innan helgen. Är lång-ledig nämligen. Hela fredag till söndag ska jag bara glassa och vara ute i solen. Föräldrarna kommer ner på lördag också. Ska bli så trevligt. Har planerat en kort sväng på stan på morgonen, playan och sen middag på torget. Solen ligger på perfekt där runt 18-tiden. Mmm..

Morgonen har börjat på bästa sätt. Vaknade vid 8-tiden när Victor gick till jobbet. Åt frulle och kollade första avsnittet på Pride and Prejudice, den mest romantiska romanen ever!! I Love it!! Surfade lite och fulländades med Gavin de Graw - In love with a girl spelandes på radion. Tjohoo! Detta kommer bli en toppendag känner jag. Nu ska jag gå och baka bullar.


Kommentarer
Postat av: mamma

låter som en mysig planering, hoppas vädret står sig.Ses imon. kram

2008-07-04 @ 10:12:40
Postat av: mamsen

tackar för en mysig helg. Det var härligt vid stranden och trevligt där vi åt. Jag njöt av fulla drag. Tills vi ses, kram och ha de bra.

2008-07-08 @ 21:52:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback