Jobbehelg

Sophie Arding 2008-06-27 @ 10:36:39
Snart är det helg. Så mycket helg och ledigt kommer det inte bli för min del. Det gör iof inte så mycket eftersom vädret skulle bli dåligt. Tråkigt bara att jag inte kan åka hem och fira min syster på hennes 25-årsdag. Förberedd som jag är har jag redan köpt present och lämnat den hos mamma och pappa när jag var hemma sist, så den får hon idag iaf, och björn också. Som sagt, nu är det fredag. Ska åka till jobbet vid 12 och jobba till 20. Sen kommer Niklas och hämtar oss för att vi ska fira hans lillebror som fyller 18 med att gå ut. Jag kommer såklart inte stanna länge ute, men en stund hade jag tänkt vara med iaf. Victors kompis kommer ner i helgen med så han blir inte ensam när jag jobbar.

Sophie ääälskar stora blommor!! Var och köpte 3 stoora kvistar liljor som nu pryder vårat matsalsbord.


Kommentarer
Postat av: mamma

visst är det fint med stora blommor. Looking nice!!!

kram

2008-06-27 @ 23:51:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback