Trött

Sophie Arding 2008-06-23 @ 19:12:44
Känner mig jättesliten efter helgen. Tröttheten har ännu inte gått ur mig. Måste vara det dåliga vädret som suger musten ur mig. Igår var det uppehåll under tiden jag var ute. Alltså när jag gick från bil till väla och väla till bil. Haha! När jag kom hem öppnade himlen sig. Det regnade så mycket att man inte kunde se ut genom köks och vardagsrums fönstrena. Hela innergården fylldes med vatten för att brunnarna inte kunde ta så mycket. Åskade gjorde det med. Helt galet. Idag har jag jobbat kort dag, 9-15. Skönt med korta dagar ibland, speciellt när jag nu ska jobba helgen. Rean börjar nästa vecka med och då blir det massor att göra. Piggare av det blir man ju inte heller. Skulle ite vara fel om solen tittade fram lite. Well well.



Hittade denna bilden från 2006. En byxdress som jag har sytt själv, men som jag skickat med uff för någon månad sen. Finns många andra nu som jag kan köpa istället. (om jag vill ha en vill säga) Kan tyckas lite onödigt kanske, men inte eftersom denna skar för högt under armarna.

Kommentarer
Postat av: mamsen

Ja, har sett att det är väldigt inne med byxdress. Kanske blir det någon då=) Visst är det deprimerande med vädret=( kramar

2008-06-24 @ 11:08:20
Postat av: Johanna

regnet ja, det åskade och blixtrade för någon natt sen. jag trodde inte jag va så rädd, men det är inte roligt när man ska sova å ligger själv :p hoppas jobber inte tar kål på dig :)

2008-06-25 @ 14:15:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback