Wohooo

Sophie Arding 2008-06-05 @ 09:46:31
Nu är skolan snart slut. Sista eng-lektionen vid 12 och sedan sh ikväll. Sen är det hemfärd och kneg som gäller. Göööttt!! Fick mitt svenska betyg precis med. MVG i både Sv A och Sv B!! Tjohoo!! Vill bara poängtera att jag igår satt och skrev terminens kanske viktigaste nationella prov febersjuk, halsont, huvudvärk och snorig. Årets prestation måste jag säga! Som jag har kämpat och det var verkligen värt besväret. Igår var jag och Victor hundvakt. Daniel och Kina var iväg på studentfirande så vi fick passa Elsa och Saga. Värdens två bland de sötaste hundarna! Var nere vid havet och badade och lekte med dem, sen gick vi hem till huset och grillade. Sån mysig kväll. Jag vill ha hund!!! (Bild 1 Elsa la sig vid mina fötter och ville busa lite, Bild 2 Saga passade på att ta victors plats när han lämnade stolen.)


Kommentarer
Postat av: mamma

Jag förstår att Elsa får dig att smälta. Hon är söt.

2008-06-06 @ 20:31:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback