Blommor

Sophie Arding 2008-03-10 @ 10:24:26
Jag vill ha ett fint blommigt plagg. Helst en klänning. Jag älskar det blommiga modet som står på tapetern. Mer blommor åt folket! Har köpt mig en blommig topp som jag gillar skarpt och som jag by the way hade på mig igår. Bild nedan. Till min beundrare.. Bättre pose nu?

         

Resume från helgen:
I fredags var jag uppe i Halmstad och hälsade på Matilda. Det är skönt att få tramsa av sig lite då och då. Vi gick på öppet hus på högskolan, åt lunch och lullade på stan. Kvällen var lugn med middag och film.
Lördag sov vi läänge. Victor hade varit uppe typ 2 dygn så han var sliten som bara den. Åkte till väla på ef och shoppade lampor och blommor. På kvällen kollade vi melodifestivalen.. Heja Nordman!! och sen satte vi på en konstig film.
Söndag låg jag och kollade på skidor hela förmiddagen. Pluggade lite och stack sen till Linda.
Nu är det måndag igen och nya tag ska tas. Skönt att det bara är en vecka till lovet.

Kommentarer
Postat av: Matilda

Oj va skoj med lov! Om man ändå hade haft det! Fuskis!

2008-03-10 @ 12:29:03
URL: http://www.matildamaria.blogspot.com
Postat av: Astrid Bolund

Gillar om det du skrev! Mysigt att se en del fina saker och inte bara det generella sakerna som man kan läsa om varje dag. ;)

2010-09-28 @ 17:43:59
URL: http://royalorchidholidays.se/hotell/krabi/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback