Ensam

Sophie Arding 2008-03-06 @ 14:56:37
Så var man gräsänkling för ett tag igen då. Vad gör man när man är ensam då? Man sitter vid datorn, kollar tv och pluggar. Roligt jag har det... Skjutsade nämligen Victor till flygplatsen igårkväll. Han ska ner på en stor elektronikmässan i Hanover med några kunder. Fick ett sms av honom idag och han sa att mässan var nästan lika stor som 52 fotbollsplaner och att han trodde han bara skulle kunna se högst 10% av allt. Sjukt stort alltså.
Snart kommer Jasmin och ska fixa mitt hår. Har bestämt mig att det ska få bli ännu mörkare nu. Det ska bli spännande. Resultat får ni senare eller imorgon.

Favoritplagget jag hittade idag är denna blommiga söta blusen som kommer från asos.

image351

Kommentarer
Postat av: Matilda

Imon kommer du till mig! Måste se till att hinna en sväng på stan i alla fall!
Kram kram

2008-03-06 @ 16:29:45
URL: http://www.matildamaria.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback