Fölsedagsmidda

Sophie Arding 2008-03-17 @ 10:28:38
Usch och fy. Helgen har varit riktigt tung och stressig, men fruktansvärt kul. Lördag var hur lugn som helst. Lång och kollade skidor ända fram till kl 5 och insåg att jag skulle va tvungen att börja med maten. Gjorde grytstek som tog lite för lång tid än jag ahde beräknat. Samtidigt som jag var stressad över den, var jag tvungen att välja kläder för kvällen och kom fram till: Jag har inga kläder. Blev en t-shirt med kjol från Gina och min nya blommiga skarf från HM. Bakade även en tårta till kvällen. Allt detta skedde inom ett förlopp på 2 ½ timma. Söndagen blev litre som förväntat. Soffliggande hela dagen med pizza till lunch och taco till middag. Här kommer iaf ett utkast av lite bilder från kvällen.

        

    

Bild1: Smarrig frukttårta som inte ser mycket ut för världen 2: Victor och jag på en normal bild för en gångs skull 3: Skönsång av Niklas 4: Sött par =) 5: Ännu mer skönsång på tres där dom försökte överrösta musiken som är på en alldeles för hög ljudnivå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback