Hembesök

Sophie Arding 2008-03-03 @ 10:57:41
Nu har det hänt en del i helgen. Började i fredags kväll ute i Tyringe. Victor och dem spelade deras första play off 2 match där det till slut blev 4-4. Nu skulle det räcka med att de förlorade med 0-5 eller mer för att de skulla gå vidare till kval. Väl hemma efter matchen kom Victors far och bror hem till oss och vi lagade oxfilé med potatisgratäng som vi åt vid kvart över 12. Jättegott var det, men måste erkänna att det var svårt med aptiten så sent på kvällen. Vi åkte med H hem till jönköping. Victor och jag gick på stan och åkte även en sväng upp till A6. Köpte mig den omtalade kortkavajen från HM. bild nedan.

Det var även denna helgen Marie och Björn fick nycklarna till sin nya lägenhet. Vi var oerhört nyfikna och åkte dit och kollade in stället. Hur mysigt som helst kommer de få. Så stor var den och de hade öppen spis och hörnbalkong. Så avundsjuk e jag.

Äntligen hemma i Huskvarna lagade mamma plankstek med oxfilé. Mycket oxfilé nu förtiden. Åkte och hämtade Victor som var hos sin far och kollade på melodifestivalen.

Söndagen gick till så att vi åkte en sväng till A6 igen. Hade lite ärenden som vi uträttade. Tog en sväng förbi plantagen som by the way är min nyblivande favoritblommaffär!! Köpte världens finaste svarta höga krukor á 50 cash-money. Hjälpte pappa att byta olja och oljefilter på 900:an som vi än en gång ska låna ner till Ä-holm, men kanske blir det mer än så?!

Nu väl hemma igen med sovmorgon och allt har jag tagit en bild på dagens klädval. Någonting med bilden gör att den ser helt mystisk ut. Kan inte riktigt sätta fingret på det.. ?!



Kavaj: Ny från HM
Linne: HM
Byxor: Gina
Converse: Från Usa
Öronhängen: Åhléns
Klocka: Ur och penn

Kommentarer
Postat av: Matilda

Njas kavaj baby! Den får du ha på dig på fredag när du
kommer på öppet hus! Pusspuss!

2008-03-03 @ 11:07:56
URL: http://www.matildamaria.blogspot.com
Postat av: Beundraren

Ja, benet snett igen, nu ser jag att du har gjort dig väldigt illa, hoppas det går över snart...

2008-03-03 @ 19:33:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback