Idétorka

Sophie Arding 2008-03-03 @ 16:14:49
Varför får jag alltid så omöjliga uppgifter. En mer fantasilös person än jag får man leta noga efter. Har fått en uppgift på svenskan att jag ska skriva en novell på minst 3 sidor. Hur omöjligt är inte det? Plus att jag ska skriva en insändare och lämna in. Inte nog med att jag behövde skriva en till A-kursen, där jag skrev om oansvariga hundägare, utan jag ska även skriva en till B-kursen. Nu sitter jag alltså här med värsta idétorkan ever och försöker hitta inspiration på nätet. Dock slutar det med att jag svävar ut på massa andra saker som inte alls tillhör ämnet. Jäkla skit. Är det någon som är arg eller förbannat glad för/på någonting som även jag skulle kunna tänkas skriva om?? Och vad skriver man en novell om då?

Tips och idéer efterlyses!!

Kommentarer
Postat av: Matilda

Hej proppan! Jag tror jag har en massa reportage liggande, men de va väl insändare ni skulle skriva.... finns de några begränsningar eller så? Puss

2008-03-04 @ 10:00:51
URL: http://www.matildamaria.blogspot.com
Postat av: Matilda

Syrener är fina. Men jag hatar våren.... haha! Den värsta årstiden av någon anledning, man blir så konstig då. Men jag gillar syrener och solsken. För mig kan den hoppa från -10 och snö till +20 och solsken direkt! Hehe!

2008-03-04 @ 10:50:17
URL: http://www.matildamaria.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback