Kjoltider

Sophie Arding 2008-03-14 @ 10:27:07
Äntligen fredag igen. Denna veckan har varit riktigt pest och pina. Har haft apmycket att göra i skolan. Nu är allt inlämnat och färdigt, trots det kommer jag ha en busy påskvecka med diverse arbeten och böcker. Jippie! Skönt ska det bli att få åka hem till Huskey och vila upp mig med party med brudarna. Min kära vän Benny kommer snart hem från sin jorden-runt resa och det ska bli så kul att få höra allt hon varit med om.

Nu till lite skola igen. Har fått tillbaka provresultat och likande som jag bara måste berätta om. =) Sv B prov där vi hade språkhistoria, resultat: MVG, Eng B prov med texter, glosor och grammatik, resultat: VG, Sh A med demokrati och dess ideologier resultat: VG+. Väldigt nöjd måste jag säga.

Imorse sken solen så jag tyckte det var på sin plats att sätta på sig kortkjolen. När jag cyklade hem från skolan var det molnigt, men som tur var har inte regnet kommit.. än..
Kjolen har jag precis sytt om från lång och stor till kort och vippig. Helnöjd med resultatet. Den blev dock en aning kort i rumpan. Får hasa ner den lite. =P

  ------>  
Före                              Efter

Kommentarer
Postat av: Johanna

Yihoo.. vilka megabra betyg. du är så bra! Vila upp sig i husky? här blir det ingen vila.. inte på fredagen ialla fall ;) puss

2008-03-14 @ 15:20:29
Postat av: Matilda

GRATTIS! Guuuuud va du är duktig! Najs kjol btw, var har du inhandlat den?! Pusspuss

2008-03-14 @ 19:09:40
URL: http://www.matildamaria.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback