Romantik

Sophie Arding 2008-03-12 @ 13:13:34
Min kunde inte börjat mer perfekt än den gjorde idag. Jag tror jag har världens romantiskaste pojkvän i hela världen. Han hade stått och gjort iordning en brakfrukost till mig som han kom med in till sängen. Slö som jag är så hade jag somnat om efter att klockan ringt och inte haft en tanke på att jag fyller år idag. Så det blev en överraskning när han kom med frukosten, ljus och paket. Jag hade sagt till honom att jag bestämt inte ville ha presentkort denna gången. Stackaren fick stressa ut igår på lunchen och köpte en present. Denna söta lilla skapelse låg invirad i lila silkespapper.


Kommentarer
Postat av: mamma

Det var väl en söt blus, precis din stil. Grattis igen och ha en underbar dag. Överraskning när du kommer hem, inte så stor men ändå!
Puss på dig

2008-03-12 @ 15:38:28
Postat av: Matilda

Ohhhh! Nice proppis! Hoppas få se den på i påsk! Pusspus und grattis igen!

2008-03-12 @ 16:24:11
URL: http://www.matildamaria.blogspot.com
Postat av: isabelle

grattis!! :)

2008-03-12 @ 16:51:21
Postat av: Johanna

Åh, den va fin.. riktig karl den där Victor ;) Hoppas din dag va sketabra igår trotts att du smällde i huvudet inne i torkskåprt ;) hihi
PUSS

2008-03-13 @ 11:52:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback