Tvättmaskin?

Sophie Arding 2008-03-11 @ 17:41:41
Jag undrar vad våran granne egentligen håller på med. Det låter som han har en megastor tvättmaskin som håller på att få damp eller nåt... Jag tror han spelar musik. Det är verkligen många lustiga ljud man får höra när man bor i lägenhet. Grannarna bråkar (eller skrattar riktigt högt), allsång med uggla, dånande tvättmaskiner ev. musik. Ja många ljud blir det. Anyway. Snart är det fredag=veckan är slut, jag ska bara hinna med lite till. Tvätta, plugga, skriva reportage, skriva personprofil (min 3:e), fika med Caroline, fylla år, skriva grammatikprov, träna, samhällsuppgifter, träna igen och städa. Jag lär bli busy de närmaste dagarna iaf. Tur att jag är ledig imorgon så jag kan få hälften av allt gjort.

Mina kläder jag hade idag såg ut såhär:



Tröja komemr från Hm, Byxorna är Filippa K från Spirit och mina underbara tå strumpor köpte jag på ge-kås. Till det mina converse och min a-linje formade jacka från Wera Åhléns

Kommentarer
Postat av: Johanna

Haha, grannar grannar : ) Jag ska säga att min granne som dunkar musik är vräkt :D :D :D :D Jag är glad å det vill jag fira mer än våra födelsedagar.. 1 april åker hon ut enligt min granne gunnar.. Förutom henne så hör jag ingenting av mina grannar förutom skvaller i trappuppgången ibland ;) PUSS!!

2008-03-11 @ 22:04:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback