Det är ett enda stort hel....

Sophie Arding 2008-05-21 @ 18:21:35
Allt är bara så mycket bajs just nu!! Så jäklar mycket att göra och så lite motivation. Varför ska lärare alltid vara så oorganiserade? (mamma ta inte illa upp nu för det brukar bara vara ett fåtal som är såå dåliga på att planera) Varför måste jag missa tvättiden med två timmar? Varför måste jag vara den som måste städa upp efter gubbarna som borrat och satt in nya ventiler i tvättstugan? Varför är step up ledaren sjuk så världens sämta aerobic ledare ersätter henne? Har man efter allt detta motivation att istället gå ut och gå en power walk när passet är "inställt"? NEJ!! Speciellt inte eftersom jag har mitt första prov av de kommande 9 imorgon som jag måste sitta och plugga till.. BAJS!!

Kommentarer
Postat av: SA

Men lilla gumman...så illa e det väl inte. Tänk positivt, "det kommer jag att gå stärkt ur, kom an bara". Så att man kan bli rik på bloggninng kolla länken: http://di.se/Nyheter/?page=%2fAvdelningar%2fArtikel.aspx%3fo%3dexpressen%26ArticleID%3d2008%5c05%5c21%5c285269%26SectionId%3dDinapengar

Upp med hakan!

2008-05-21 @ 21:17:47
Postat av: Matilda

Sophie! De är bara en lite liten svacka! Du vet väl att det som inte dödar härdar?! Och som alfons åbergs pappa sa; om man inte har tråkigt ibland så vet man ju inte när man har kul! Puss

2008-05-22 @ 12:15:09
URL: http://www.matildamaria.blogspot.com
Postat av: Johanna

Du kommer klara proven galant.. Å tänk va glada å tacksamma alla är att du dammsög.. Fin insats ;)Snart har du sommarlov å det kommer ju blir gott.. PUSS

2008-05-24 @ 10:32:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback