Ensam igen

Sophie Arding 2008-05-18 @ 16:24:45

Nu har mina kära vänner åkt hem. Helgen har varit helt fylld med massa kärlek. Jag är så glaad att jag har er! Tyvärr hade våran femte medlem drabbats av matförgiftning, så hon kunde inte komma ner till oss. Sån jäklar jätteotur!! Jag har redan börjat planera in en ny helg så vi alla kan vara med.
I lördags kom de ner på förmiddagen, så vi gick en sväng på stan och åt lunch på Torstens. Vid tre tiden gick vi hem till oss och korkade upp. Middag med oxfilé och chokladpannacotta till efterätt. Hela kvällen var blöt och full med skratt. En helt fulländad kväll helt enkelt. Idag har jag, benny och johanna städat hela lägenheten och sedan gick vi till hemköp och köpte med oss fika som vi åt upp ute i den fina solen. Blev så ledsen när de sedan var tvungna att ge sig av igen.



Kommentarer
Postat av: Matilda

Nahhhhhhh! Mina schmå älschlingar! Haha! Gu va jag e ledsen att jag inte va med ...buhu... Men damn på midsommar blir de inflyttningsfest anyway. Ser fram emot nästa tjejhelg!Pussss

2008-05-18 @ 16:36:11
URL: http://www.matildamaria.blogspot.com
Postat av: Johanna

vet inte riktigt hur jag ska kunna få ut min tacksamhet.. men sjutton va kul vi hade! den stora bilden ovan får tala för sin sak ;)

2008-05-20 @ 21:40:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback