Gröna fingrar var det ja...

Sophie Arding 2008-05-12 @ 15:53:30
Jag som var så nöjd och skröt om min fina orkidé som växer och knakar. Igår när vi kommit hem ser jag att jag har dödat mitt fina gräs, eller vad det nu är, som jag fått i födelsedagspresent. Den har typ blivit bränd i topparna, av solen antagligen, för den är slldeles torr och brun. Förlåt mina vänner att jag inte tar hand om mina presenter... Jag köpte en fin kaktus och satte i min silvriga fina kruka istället. Den dör nog inte lika lätt hoppas jag.



Nu har även molnen kommit till Ängelholm. Dagen började fint med blå himmel, sol och 22 grader. Nu har solen försvunnit och det har börjat blåsa istället. Tråkigt!! Imorse hade jag min klänning från asos och sandaler från Wedins på mig, men nu har jag bytt till byxor istället.


Kommentarer
Postat av: Matilda

Man kan ju inte vara helt perfekt baby!

2008-05-12 @ 16:09:33
URL: http://www.matildamaria.blogspot.com
Postat av: mamma

Här har också blivit kyligare. Trotsade dock med shorts men det blir det inte imon.

kram

2008-05-12 @ 22:09:08
Postat av: Matilda

Japp jag vet häftigt som fan. Om du är snäll kan du få ta på mig på lördag. hahaha!

2008-05-13 @ 15:38:00
URL: http://www.matildamaria.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback