Long time

Sophie Arding 2008-05-29 @ 16:03:40
Jag har blivit fruktansvärt slarvig nuförtiden och är jättedålig på att uppdatera. Det beror, denna veckan, på att jag har haft massor att göra i skolan. 4 prov är nu avklarade och jag har ett till imorgon. Eftersom det ska bli uppåt 30 grader här i helgen ska jag försöka att inte sitta inne för mycket och plugga. Jag ska helt enkelt ta med mig böckerna ut och kanske ner på stranden. Har nämligen de sista 3 proven måndag och tisdag nästa vecka. En svenska och en engelska nationell uppsats och sedan matte nationellt. Därefter kommer jag förmodligen att sova i en vecka. Nej, jag ska ju åka hem på lördagen. Well, jag ska ta det jädrigt chill iaf fram till jag börjar jobba.

Och till sist ett stort lycka till till Matilda och Richard som flyttar hem till vårt kära Huskvarna i helgen. Hoppas flytten går bra!!

Kommentarer
Postat av: mamsen

Slit inte ihjäl dig utan ta det lugnt. Du ska se att du tar dig igenom det. Tänker på dig.

puss

2008-05-29 @ 16:56:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback