Pappa kirrar biffen

Sophie Arding 2008-05-10 @ 11:46:58


Som vanligt är jag slarvig och glömmer massa saker. Nu är vi hemma i Huskvarna över helgen och jag har glömt min telefonladdare. Pappa, eller fixar Sten som Victor kallar honom, har ordnat ett alldeles utmärkt sätt att ladda min telefon. Han använde sig av ett nätagregat (batteri) som går via två labbkablar som är kopplat till en billaddare (en sådan som man har i bilen) som i sin tur laddar min telefon. Helt perfekt!!

Detta måste vi ändå säga är veckans freakshow...

Kommentarer
Postat av: Matilda

Hahaha ser ut som att bosse bildoktor varit i farten! Haha! Är du hemma i hva nu igen förresten?! Puss

2008-05-11 @ 22:11:13
URL: http://www.matildamaria.blogspot.com
Postat av: Matilda

Ser ut som att bosse bildoktor varit i farten! Haha! Är du hemma i Hva nu igen?

2008-05-11 @ 22:12:10
URL: http://www.matildamaria.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback