Vad göra?

Sophie Arding 2008-05-06 @ 16:02:15
Vilket väder vi bjuds på alltså. Herrejösses. Har varit i skolan och skrivit prov och fick även veta att svenskan var inställd.. Idag igen. Jag har så mycket fritid att jag inte kan fylla den med något vettigt. När jag iaf kom hem bytte jag snabbt om från de kläder jag har på bilden nedan, till mjukisbrallan och linnet för att gå ut och sätta mig i solen och försöka skriva två bok- resp. en film analys. Resultatet blev att jag precis kom upp i lägenheten igen med ingenting skrivet. Det är verkligen svårt att skriva analyser trots att jag har en lathund. Baah! Ikväll blir det samtal till svenskläraren där hemma! =)



jacka: hm, tischa: hm, bruna byxor: lindex, sandaler: wedins


Kommentarer
Postat av: mamma

ok, jag förstår vinken =)får se om jag kan vara till hjälp.

kram

2008-05-06 @ 19:53:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback