Bygg gasque

Sophie Arding 2008-11-06 @ 17:59:05


Så var gasquen över. Det blev en väldigt lyckad kväll med massa fina utstyrslar och skratt. Jag hittade min soulmate, konstigt nog var där inga fler. Trodde det skulle vara överöst med 20-talare. Det var alla tidsperioder man bara kan tänka sig. Från grottmänniskor till tempelriddare, 80-talare till indianer, pirater till kungar och många många fler. Vi började göra oss iordning hemma hos mig. Gick sen till Kåren för middag och underhållning i form av manligt luciatåg, film från nollningen, flower power trubadurer och massor med sång. Sedan var det dags för "mellanfest" här på gladan. Slutade med att jag hade lägenhetsfest för dem som tröttnade på att trängas ute i samlingslokalen. (mycket var det att städa idag) Vi gick till Kåren igen sen och hade hur kul som helst. Victor kom dit med lagkompisar senare efter de kommit hem från bortamatch. De vann med 4-1 mot hans gamla lag Tyringe.

   

Kommentarer
Postat av: Johanna

snygging där :)

2008-11-06 @ 18:26:52
Postat av: mamma

Då behövde du ju inte vara så orolig att det skulle vara fler med samma klädsel. Klockrent tidsmässigt, snyggt!! kram

2008-11-06 @ 19:41:05
Postat av: Benita

Va fin du är på bilden!!!!

2008-11-10 @ 13:41:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback