Nu vill jag veta!!

Sophie Arding 2008-11-17 @ 18:43:31
Helgen har gått snabbt. Åkte äntligen hem till Huskvarna igen i fredags. Lördagen gick åt lite syster-syster tid tillsammans. Gjorde stan och sedan fikade vi på Waynes. De har himmelskt goda kakor måste jag säga. På eftermiddagen/kvällen kom hon och Björn hem till huskvarna för att äta god middag och dricka vin. Senare på kvällen mötte jag upp Matilda och gänget och åkte in till staden och gjorde den osäker. Det blev en hellyckad kväll med inga som helst hämningar. I söndags pillade pappa och jag med bilen. Vi bytte däck och fixade både det ena och det andra. Farmor bjöd på lunch som bestod av både förrätt, varmrätt, efterrätt och efter-eftrrätt. Blev så mätta allihop att vi nästan rullade hem framåt 17-tiden. Mycket trevligt var det iaf. =)

Denna veckan ska vi få våra resultat på tentorna. Det har gått till den gränsen från att inte ha velat veta alls, till att panitiskt vilja veta det nu!  Vill inte få svaret face to face (som många andra redan har fått), men det går heller inte logga in på internetsidan där det ska läggas ut. Aaah!

Kommentarer
Postat av: Matilda

Hahahah! Ångest ångest ångest! Jag förstår dig. Har samma känsla, fast jag får nog snällt vänta till nästa vecka. Kommer du inte in på Ladoken?

2008-11-18 @ 10:08:22
URL: http://www.matildamaria.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback