Så glad

Sophie Arding 2008-11-20 @ 21:00:34

Jag klarade båda tentorna. Tjohoo tjoho! Så igår var jag på kåren och firade det med Niklas, Linda, Johanna, Darling och några av hans hockeyvänner med flickvänner. Jag svävar på rosa moln! =)

Imorgon ska jag, Anna och Mimmi hålla föreläsning på 20 minuter från en bok där jag inte fattar någonting av (och den är ändå på svenska). Så det ska bli mycket spännande och se om jag får några frågor på min del. Kommer ju inte kunna svara på dem direkt. Haha! I´m gonna need all best of luck!

Kommentarer
Postat av: Johanna

haha.. gott. jag önskar dig all lycka.. fast försent ;) gick de bra? :)

2008-11-21 @ 17:17:24
Postat av: Anonym

skönt att det är över!och det gick ju bra för oss=) tycker jag trots den ugly bakgrunden=)hahh ha en bra helg vännen!

puss puss

2008-11-21 @ 23:48:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback